2013年9月2日 星期一

秋風起,龍哈仔用natures purest的睡袋作棉被

踏入九月天了,最近的天氣不知不覺變冷了,
感謝公關Ken為龍哈仔送上一份貼心,適宜的禮物,
就系natures Purest 的 Basic Sleeping Bag!
睡袋對於每個小朋友來說簡直系必需的,
因為十個小朋友,有九個都夠踼被的,唔想冷親肚仔,所以都系用睡袋吧!

natures Purest 系一個源自英國的天然彩棉專家,亦都系一個「有機」的品牌,natures purest所有嬰兒服飾均以有機天然彩棉製成,
擁有安全且環保的特性,更不經漂染,避開了化學物質對材料的傷害,令所製成的產品質地特別柔軟耐用。
所採用的棉花全部不含染料,螢光增白劑等化學成份,
更不含有害殺蟲劑,農藥及重金屬,是以現今最天然潔淨的有機物料所製造,
並獲頒贈OEKO–Tex 100第一級別認證及由國際生產認證中心(ECOCERT)頒贈的GOTS有機認證。

natures Purest的 Basic Sleeping 有兩個size,分別系0-6個月和6-18個月,另外睡袋備有兩種不同的厚度,有專為夏天而設的1 tog睡袋,
亦有特別為冬天而設的2.5 tog睡袋。

龍哈仔今次收到的系6-18個月的夏天的睡袋,雖然系夏天的睡袋,
但都唔會太薄,其實都可以用到四季,
因為龍媽媽覺得香港的冬天唔會太冬,如果冬的話可以加被或者穿原身的睡衣,
反而夏天開冷氣的時候就更加需要用到它!

睡袋的設計比較簡約,自然,龍媽媽都幾愛它們公司的設計,
感覺比較清新和環保,其實產品的設計居然重要,
但做了媽媽之後,龍媽媽更看重產品的用料,
natures Purest用天然純棉,手感和質感非常柔軟,絕對呵護到BB的肌膚,
此外睡袋的設計簡單,上面用了啪鈕,側面就用了拉鏈!簡單易用!
立即給龍哈仔用下先!
睡袋對於龍哈仔來說有點長,搞到龍哈仔著起身成個美人魚咁
不過對於慳家的龍媽媽來說絕對無問題,睡袋又唔系出街衫,長D仲可以用耐D添!
以它的長度應該可以用到2歲,而且長D對於BB來說,伸展會適服D,
最重要上身位剛剛好,唔會肩頭位唔會跌出來!
龍哈仔穿著睡袋企起身都無問題!

龍哈仔系有濕疹的BB,所以龍媽媽真系好鐘意
natures Purest 的天然成分,
因為用料差的衫褲,床上用品或者其它BB產品都會好容易引起濕疹!
但natures Purest 的睡袋用料護媽媽一摸就愛上,真系好滑,好舒服!

為了BB和媽媽的睡眠質素著想,快D買返個睡袋過冬吧!

除了嬰兒服飾,natures Purest 仲有售成分天然的嬰兒傢俱和玩具,
有興趣的話可以到下面綱址和門市了解更多!



1.    香港銅鑼灣軒尼詩道555號崇光百貨新翼6 (電話2831 3994)2.    香港上環德輔道中211號永安中心1 (電話:3689 0620)3.    新界沙田新城市廣場3A105 (電話:2608 1466)4.    九龍彌敦道345號永安九龍中心4 (電話:5112 6271)

澳門
1.    澳門新八佰伴百貨4412(電話:853-2875 5815)



沒有留言:

張貼留言